تور مالزی - تور سنگاپور - تور مالزی سنگاپور
تور مالزی ، تور سنگاپور ، تور کوالالامپور

دریاچه های مالزی

دریاچه های موجود  مالزی, از جمله مناطق مهم برای گردشگری هستند. مهم ترین دریاچه مالزی قسمت شبه جزیره ای (غربی) آن واقع اند که عبارتند از:

دریاچه کنیر (Kenyir)

این دریاچه  ایالت ترنگانو شرق مالزی غربی, واقع شده است. وسعت آن 260 کیلومتر مربع و بزرگ ترین دریاچه ی مصنوعی جنوب شرقی آسیاست که در سال 1985 با ساختن سد بر روی رودخانه ی کنیر ایجاد شده است. این دریاچه مکانی آرام و زیبا برای ماهیگیری و استراحت است.

دریاچه ی برا (Bera)

بزرگ ترین دریاچه ی طبیعی مالزی است. طول این دریاچه 35 کیلومتر و عرض آن, 20 کییلومتر است و بسته به حجم آب  فصل های مختلف بین 260 تا 275 کیلومتر مربع وسعت دارد. این دریاچه جنوب غربی ایالت پاهانگ واقع است.

دریاچه ی چینی (Chini)

این دریاچه مجموعه ای از دوازه دریاچه ی کوچک متصل به هم در ایالت پاهانگ و دومین دریاچه آب شیرین بزرگ مالزی است. منظره ی تابستانی این دریاچه , هنگامی که نیلوفرها بر سطح آن شکوفه می کنند, بسیار زیباست.

دریاچه تمنگور (Temenggor)

این دریاچه با مساحت 152 کیلومتر مربع دومین دریاچه ی مصنوعی بزرگ شبه جزیره ی مالزی  ایالت پراک بوده که جزیره ای نیز دارد.

دریاچه ی پدو (Air Pedu)

دریاچه ی پشت سدی است, ایالت کداح (Kedah) در شمال شبه جزیره و  پنج کیلومتری مرز تایلند, واقع است و منطقه ای حدود 75 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

علاوه بر این ها می توان از دریاچه ی مودا  که حاصل رودخانه ای به همین نام در ایالت کداح است, و نیز دریاچه ی کنرینگ (Kenering)  ایالت پراک و دریاچه ی زیبای باتانگ آی (Batang Ai)  یک پارک ملی به همین نام  ایالت ساراواک نام برد.



ارسال توسط تور مالزی

سواحل مالزی

جزیره ی پانگ کور (Pangkor)  سواحل غربی


ساحل سنانگ (Cenang) یکی از مشهورترین سواحل جزیره ی لنکاوی؛


ساحل پاسیر هیتام (Pasir Hitam) یکی از سواحل جزیره ی لنکاوی؛


ساحل کوک (Kok) ساحلی طولانی و دولتی جزیره ی لنکاوی؛


ساحل تانجانگ رهو (Tangjung Rhu) یکی دیگر از سواحل جزیره ی لانگ کاوی نام آن به  معنی «دماغه درختان کاج» است؛


ساحل شرقی مالزی (East Coast)
تعدادی از بهترین سواحل مالزی متعلق به این ناحیه است. این سواحل شنی, از کلانتان (Kelantan) تا ترنگانو (Terengganu) و پاهانگ و قسمت هایی از جوهور (Johor) امتداد یافته است.

ساحل ترنگانو (Terengganu)
که تا پاهانگ امتداد یافته است. تفریحگاه های ساحلی در کوالاترنگانو (Kuala Terengganu)- مرکز ایالت ترنگانو- فراوان است؛ اما تنها چند تفریحگاه استاندارد بین المللی  این منطقه وجود دارد. یکی از آنها تفریحگاه ساحلی پریمیولا پارک رویال (Primula Parkroyal) است,  محوطه ای سرسبز و دل پذیر همراه با استخر شنا و امکانات ساحلی.


تفریحگاه ساحلی مارانگ (Marang) مکانی بسیار زیبایی است  کنار ساحل و تالاب ساحلی.


ایالت پاهانگ (Pahang)
بزرگ ترین ایالت شبه جزیره ی مالزی است. این ایالت, سواحل زیبایی دارد. هیچ سفری به ایالت پاهانگ, بدون دیدن سواحل شنی آن که از دماغه ی تانجانگ بونگا (Tanjung Bungah) تا باتوفرینگی (Batu Ferringhi) امتداد یافته است, کامل نمی شود.


ساحل چراتینگ (Cherating Beach)

هفتاد و پنج کیلومتری کوانتان, شهر ساحلی و پایتخت ایالت پاهانگ, کمی دورتر از تفریحگاه ساحلی کورال (Coral Beach Resort) واقع است.


تفریحگاه ساحلی دامای (Damai Beach) با اتومبیل تقریباَ 45 دقیقه با مرکز شهر کوچینگ (Kuching) فاصله دارد.


شهر کوچک تواران (Tuaran) در 35 کیلومتری کوتاکینابالو است.



ارسال توسط تور مالزی
 
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:تور مالزی هتل کنکورد,

هتل کنکورد مالزی  Concorde Hotel Kuala Lumpur،  مثلث طلایی  Golden Triangle شهر کوالالامپور واقع و 10 دقیقه پیاده، تا برجهای دوقلوی پتروناس Petronas فاصله دارد. هتل، دارای 4 رستوران و یک استخر روباز میباشد. اتاق ها، به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های خارجی، گاوصندوق شخصی، چای و قهوه ساز و حمام اختصاصی مجهز است. پذیرش شبانه روزی، مراکز اداری و بدنسازی، خدمات ماساژ و فروشگاه های کادو در اختیار علاقه مندان قرار دارد.رستوران های مختلف  به سرو انواع خوراکهای محلی و غربی در طی شبانه روز پرداخته و انواع غذاهای چینیرا سرو میکند. علاوه بر این میهمانان میتوانند در کنار استخر و در رستوران و تریا Spices Restaurant & Wine Bar،Wine Bar به صرف غذا مشغول شوند. رستوران Crossroads Lounge، با برگزاری موسیقی زنده،میهمانان را به صرف خوراکهای مختصر دعوت میکند. هتل یک ساعت با ماشین، تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور و 10 دقیقه ، تا مرکز تجارت جهانی Putraفاصله دارد.



استخر - ماساژ - استخر روباز اتاق های ویژه - سوئیت مخصوص تازه عروس امکانات ورزشی - مرکز بدنسازی خدمات - خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - فروشگاه هدایا و سوغات - فکس و کپی - مرکز تجارت سایر امکانات - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار



ارسال توسط تور مالزی